Ben jij iemand die zijn handen niet omdraait voor ingewikkelde complexe planningsvraagstukken? Kun je prioriteiten stellen, ben je stressbestendig, kun je snel schakelen en goed organiseren? Dan zoeken wij jou!
Jouw werkzaamheden als Planner Secretariaat Behandeling
De hoofdtaak van de planner betreft de voorbereidingen en uitvoering van de planningsvraagstukken. Je stelt de structuur en werkprocessen op van nieuwe planningsvraagstukken en volgt nauwkeurig de werkprocessen van bestaande taken, waarbij je deze indien wenselijk bijstelt. Dit betreft een front- en backoffice functie. Je communiceert planningsvraagstukken zowel schriftelijk, mondeling als telefonisch. Het verrichten van uitvoerende taken voor de agendaplanning van onder andere spreekuren, vervolgafspraken en diverse (multidisciplinaire) overlegvormen. Het inplannen van alle planningsvraagstukken wordt via het Elektronisch Cliëntendossier (ECD) vastgelegd en bevestigd.
Met wie kom je te werken?
Het secretariaat behandeling is een verbindende afdeling binnen het gezondheidscentrum. Het team bestaat op dit moment uit een coördinator, drie planners en twee backoffice-medewerkers.
Zij ondersteunen diverse disciplines binnen behandeling op het gebied van planningsvraagstukken en administratieve taken. Deze disciplines zijn onder andere: artsen VG, verpleegkundig specialisten, gedragswetenschappers, fysiotherapeuten, bewegingsagogen en psychodiagnostisch medewerkers. In een prettige, professionele werksfeer wordt samen gebouwd aan de ontwikkeling van het secretariaat expertise en het gezondheidscentrum.
Dit ben jij
Met passie en plezier Prisma's visie vertaalt in betekenisvolle zorg. Je denkt vanuit mogelijkheden in plaats van beperkingen en waarde hecht aan echt contact. Je staat stevig in jouw schoenen en kent je talenten en valkuilen. Samenwerken doe jij van nature en je bent niet bang om feedback te geven of te ontvangen.
Daarnaast:
Beschik je over een afgeronde MBO+ opleiding
Je hebt feeling met het werk van de verschillende disciplines binnen behandeling
Je bent flexibel, je houdt van aanpakken, werkt nauwkeurig en gestructureerd, kunt prioriteren en je houdt daarin overzicht
Je kunt zelfstandig en procesmatig werken
Je hebt een klant- en servicegerichte instelling
Je hebt ervaring met planning
Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
Bekendheid met het ECD (en ONS) is een pré
Bekendheid met Google workspace is een pré
Dit bieden wij
Onze medewerkers zijn het hart van onze organisatie. En daar zijn wij enorm trots op!
Daarom bieden wij:
Een contract van 28 uur voor de duur van 1 jaar met intentie tot verlenging voor onbepaalde tijd.
Een eerlijk salaris van €2.836-€3.825 bruto per maand op fulltime basis [FWG 40 CAO gehandicaptenzorg].
Aandacht voor jou als persoon. Daarom krijg je van ons naast vakantie-uren ook balansverlof- uren die flexibel zijn in te zetten.
Een eindejaarsuitkering van 8,33%, korting op je sportabonnement en nog vele extra’s.
Ruimte voor scholing en persoonlijke ontwikkeling.
Enthousiast geworden?
Zie jij jezelf al werken bij als Planner Secretariaat Behandeling? Solliciteer dan direct via de sollicitatiebutton. Wil je eerst meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Eva Staps, coördinator van het secretariaat expertise. Zij is te bereiken via telefoonnummer 06 - 82 13 96 24 of via mail estaps@prismanet.nl.