Prisma - Coördinator onderhoud gebouwen en installaties
Overslaan naar content

Coördinator onderhoud gebouwen en installaties

    • Centraal kantoor Prisma
  • € 3.107 - € 4.902 per maand
  • Ondersteunend
  • Kantoor, Prisma

Wij zijn Prisma

Heb jij een duidelijke visie op de wijze waarop wij onze dienstverlening kunnen verbeteren? Ben jij dé coördinator die vanuit de verbinding daadkrachtige resultaten boekt? Bekijk dan deze vacature en ga met ons in gesprek!

Een dag uit het leven van een coördinator onderhoud gebouwen en installaties

Bij Prisma vinden wij woongeluk belangrijk voor kwaliteit van leven. Een woonplek waar onze bewoners zich prettig en thuis voelen. Voor onze medewerkers is het fijn als de werkomgeving passend en veilig is en voldoet aan de huidige eisen. 

In deze rol lever je samen met je collega's van de afdeling Vastgoed, Inkoop en Facilitair (VIF) een bijdrage aan het bouwkundig en technisch beheer van al ons vastgoed, met als doel een veilige en kwalitatief goede omgeving voor onze bewoners en collega’s. 

  • Jij zorgt er voor dat het onderhoud voor onze eigendomspanden en de daarbij behorende installaties goed is ingeregeld en dat de kosten hiervoor geborgd zijn in het MJOP en daarmee in de jaarlijkse begroting.

  • Jij zorgt er voor dat het onderhoud en de installaties van onze gehuurde panden op een adequaat niveau zijn en gaat hierover het gesprek aan met de verhuurder als dat niet het geval is.

  • Jij zorgt dat de zaken uit het MJOP worden vertaald naar concrete uitvoeringsplannen en stemt dit tijdig en op een heldere manier af met je collega’s van je afdeling en externe leveranciers.

  • Jij gaat het gesprek aan met de interne klant als er klachten, vragen en/of wensen zijn en kunt hierin een goede gesprekspartner zijn bij collega’s zonder technische achtergrond. Jij zorgt ervoor dat de zorg hun werk goed kan doen en komt tot een goede oplossing voor hun klachten en/of wensen.

  • Jij ziet toe op adequaat beheer en onderhoud van gebouwen en installaties binnen de totale organisatie en sluit indien nodig onderhoudscontracten met externe partijen af.

  • Jij treedt op als gesprekspartner voor de partijen waar (onderhouds)contracten mee zijn afgesloten. 

  • Jij hebt een kritische blik op de lopende contracten en neemt deze jaarlijkse onder de loep en kijkt of deze nog actueel zijn en stelt waar nodig bij.

  • Jij ziet er op toe dat de onderhoudscontracten worden uitgevoerd en dat daaruit voortvloeiende onderhoudsrapporten worden vertaald naar vervolgacties.

  • Jij bent belast met de uitwerking van projecten op het terrein van onderhoud en installaties en treedt in dit kader op als projectleider.

  • Jij werkt nauw samen met de coördinatoren Facilitair, de locatiebeheerders, de afdeling Inkoop en de manager Vastgoed, Inkoop en Facilitair..

  • Jij participeert als adviseur in nieuw- en verbouwprojecten.

 

Wie ben jij?

  • Jij hebt een afgeronde technische HBO opleiding (bijvoorbeeld HTS bouwkunde).

  • Jij hebt kennis van gebouwenbeheer, huisvestingsmanagement en projectmanagement.

  • Jij hebt ervaring met het aansturen van contract- en onderhoudspartijen.

  • Jij hebt ervaring in het adviseren van, en helder communiceren met, interne klanten.

  • Jij hebt ervaring met het opstellen, bijstellen en bewaken van een MJOP.

  • Jij kunt als installatieverantwoordelijke voor de organisatie worden aangewezen en bezit hiervoor de juiste papieren of wil hiervoor opgeleid worden.

  • Jij bent op de hoogte van de laatste wet- en regelgeving omtrent onderhoud van gebouwen en installaties.

  • Jij hebt duurzaamheid hoog in het vaandel staan en het is een pré als je hiermee al concreet aan de slag bent gegaan in jouw vakgebied.

  • Minimaal drie jaar ervaring in een vergelijkbare functie.

Wat bieden wij?

  • Een contract voor de duur van 1 jaar met intentie tot verlenging voor onbepaalde tijd voor 32 tot 36 uur per week. 

  • Een eerlijk salaris van €3.107-€4.902 bruto per maand op fulltime basis afhankelijk van jouw ervaring. [FWG 50 CAO gehandicaptenzorg].

  • Aandacht voor jou als persoon. Daarom krijg je van ons naast vakantie-uren ook balansverlof- uren die flexibel zijn in te zetten.

  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%, korting op je sportabonnement en nog vele extra’s.

  • Ruimte voor scholing en persoonlijke ontwikkeling.

Enthousiast geworden?

Word jij enthousiast van deze functie, maar sluit jouw profiel niet helemaal aan? Dan nodigen wij jou toch van harte uit om te reageren. Naast wat jij allemaal hebt gedaan, zijn we namelijk ook nieuwsgierig naar wie jij bent en wat je Prisma en ons team te bieden hebt.

Meer informatie?

Wil je meer weten, bel dan met Leon van de Wijdeven. Bereikbaar via telefoonnummer 06 - 10 96 14 46.

Wij zijn Prisma. Wie ben jij?

of

Sollicitatieprocedure

Sollicitatie procedure voor werken in de zorg.

Solliciteer

Stuur je sollicitatie.

Voor jouw loopbaan in de gehandicaptenzorg kijken we samen in welke functie jij het beste tot je recht komt.

Op gesprek

1e gesprek Recruitment. 2e gesprek Teamleider.

Is de zorg vacature echt iets voor jou? Loop mee bij Prisma in Noord-Brabant.

Meeloopdag

Loop een dag mee met jouw toekomstige collega’s.

Met je contract begint je 'Aan de slag bij Prisma' programma. De eerste 90 dagen krijg je intensieve begeleiding en ondersteuning.

Aan de slag

Teken je contract en start het 'Aan de slag bij Prisma' programma.

Waarom wil je bij ons werken?

  • Informele en samenwerkingsgerichte cultuur.

  • Diverse ontwikkel- en loopbaanmogelijkheden. 

  • BBL-opleidingen en zij-instroom trajecten.

  • Een uniek en uitgebreid 'Aan de slag bij Prisma' programma.

  • Wij denken graag met jou mee welke van onze interessante en diverse doelgroepen bij jou past!

Ons Recruitment team staat voor je klaar!

Nicole Akkermans

06 2516 9886

Juul Evers

06 1287 6743

Priscilla Bool

06 1603 4340

Sylvia de Ruijter

088 770 2200